Keilailijat menestyivät MM-kisoissa

Teksti: Selkosanomat, lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.12.2021

Suomen joukkue menestyi hienosti keilailun MM-kisoissa. Suomalaiset keilaajat toivat kisoista kolme mitalia.

Peppi Konsteri ja Ani Juntunen saivat pronssia parikilpailusta. Myös Suomen naisten joukkue sai pronssia. Miesten kaksinpelissä Tomas Käyhkö keilasi hopeaa. Keilailun MM-kisat järjestettiin Dubaissa.

MM-mitali oli Konsterin ja Juntusen ensimmäinen. Molemmat edustavat Pori Giantsin joukkuetta.

– Harmittaa ainoastaan se, että emme voittaneet kultaa. Varmasti osaamme arvostaa tätä mitalia myöhemmin.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)