Peppi Konsteri ja Ani Juntunen saivat pronssia parikilpailusta. Myös Suomen naisten joukkue sai pronssia. Miesten kaksinpelissä Tomas Käyhkö keilasi hopeaa. Keilailun MM-kisat järjestettiin Dubaissa.
MM-mitali oli Konsterin ja Juntusen ensimmäinen. Molemmat edustavat Pori Giantsin joukkuetta.
– Harmittaa ainoastaan se, että emme voittaneet kultaa. Varmasti osaamme arvostaa tätä mitalia myöhemmin.
