Kärpät voitti miesten ja naisten mestaruudet

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.05.2018

Oulun Kärpät on miesten ja naisten Suomen mestari jääkiekossa.

Kärppien naiset voittivat mestaruuden myös viime vuonna. Kärppien miehet veivät Suomen mestaruuden huhtikuun lopulla. Kärpät voitti finaalisarjan kuudennessa ottelussa Tampereen Tapparan.

Kärpät on nyt voittanut mestaruuden yhteensä kahdeksan kertaa. Kärpät on jääkiekkoliigan menestynein seura 2000-luvulla.

Kärppien naiset juhlivat mestaruutta kolme viikkoa ennen miehiä. Kärppien naiset voittivat Suomen mestaruuden myös viime vuonna. Kärppien naiset ovat voittaneet mestaruuden yhteensä kolme kertaa. Ensimmäinen mestaruus on vuodelta 2012.

Yksi kommentti artikkeliin ”Kärpät voitti miesten ja naisten mestaruudet”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste