Kärppien pelaajat kiittivät kannattajiaan viime lauantaina Oulussa. Kärpät voitti 7. semifinaalissa HIFK:n ja eteni jääkiekkoliigan loppuotteluihin.

Kärpät ja Tappara kohtaavat jääkiekon finaalipeleissä

Oulun Kärpät ja Tampereen Tappara kohtaavat tänä keväänä jääkiekon Liigan finaaleissa.

Kärppien ja Tapparan finaalisarja alkaa tänään tiistaina 17. huhtikuuta. Ensimmäinen ottelu pelataan Kärppien kotikentällä Oulun Raksilassa. Seuraavat ottelut pelataan torstaina 19.4., lauantaina 21.4. ja maanantaina 23.4. Suomen mestari on tiedossa viimeistään lauantaina 28. huhtikuuta.

Kärpät ja Tappara ovat kohdanneet finaalipeleissä viime vuosina useasti. Joukkueet kohtasivat loppuotteluissa myös 2014 ja 2015. Kärpät voitti mestaruuden molemmilla kerroilla.

HIFK kohtaa pronssiottelussa TPS:n perjantaina 20. huhtikuuta. Ottelu pelataan Turussa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste