Kalle Rovanperä menestyy rallisarjassa

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.10.2021

Kalle Rovanperä on kaikkien aikojen nuorin kuski, joka ajaa rallin MM‑sarjassa tehdaskuljettajana.

Kalle Rovanperä edustaa Toyotan tehdastallia.

21-vuotias Rovanperä on rallin MM‑sarjassa neljäntenä. Sarjaa johtaa Sébastien Ogier. Hän on voittanut MM‑sarjan seitsemän kertaa.

Monet veikkaavat, että Rovanperä vie rallin maailmanmestaruuden lähivuosina.

Rallin MM‑sarjassa on jäljellä enää yksi osakilpailu. Kauden viimeinen kisa ajetaan Italian Monzassa 18.11.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste