Kaisa Mäkäräinen lopettaa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.03.2020

Kaisa Mäkäräinen oli harvinaisen menestynyt ampumahiihtäjä. Märäinen lopettaa uransa.

Kaisa Mäkäräinen lopettaa kilpauransa. 37-vuotias Mäkäräinen kertoi päätöksestään maaliskuun puolivälissä.

Suomalaiset valitsivat Kaisa Mäkäräisen jälleen suosituimmaksi urheilijaksi viime viikolla.

Mäkäräinen voitti urallaan kuusi MM-mitalia. Hän sai yhden MM-kullan, yhden hopean ja neljä pronssia. Mäkäräinen voitti urallaan 27 maailmancupin osakilpailua. Hän voitti maailmancupin kokonaiskilpailun kolme kertaa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)