Kaisa Mäkäräinen

Kaisa Mäkäräinen lopettaa

Kaisa Mäkäräinen oli harvinaisen menestynyt ampumahiihtäjä. Märäinen lopettaa uransa.

Kaisa Mäkäräinen lopettaa kilpauransa. 37-vuotias Mäkäräinen kertoi päätöksestään maaliskuun puolivälissä.

Suomalaiset valitsivat Kaisa Mäkäräisen jälleen suosituimmaksi urheilijaksi viime viikolla.

Mäkäräinen voitti urallaan kuusi MM-mitalia. Hän sai yhden MM-kullan, yhden hopean ja neljä pronssia. Mäkäräinen voitti urallaan 27 maailmancupin osakilpailua. Hän voitti maailmancupin kokonaiskilpailun kolme kertaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.