Allegro-juna liikennöi Helsingistä Pietariin.

Junalla katsomaan jalkapalloa?

Suomen hallitus aikoo avata junaliikenteen Venäjälle, kun jalkapallon EM-kisat alkavat.

Suomalaiset voivat matkustaa junalla katsomaan Suomen miesten maajoukkueen eli Huuhkajien pelejä. Suomi pelaa lohkossa, jonka otteluita on Pietarissa.

Junaliikenne Venäjälle on keskeytetty koronapandemian takia. Venäjän rautatiet uskoo, että junaliikenne Helsingin ja Pietarin välillä avataan jälleen kesäkuussa.

  1. Suomella on jalkapallon EM-kisoissa kaksi ottelua, jotka pelataan Pietarissa. Keskiviikkona 16. kesäkuuta Suomi pelaa Venäjää vastaan. Maanantaina 21. kesäkuuta Suomi pelaa Belgiaa vastaan.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste