Kuvassa on Jokereiden hyökkääjä Steve Moses ottelussa Minskin Dinamoa vastaan.

Jokereiden hyökkääjä Steve Moses ottelussa Minskin Dinamoa vastaan.

Jokerit kärjen tuntumassa

Jokereiden kausi jääkiekon KHL-sarjassa on alkanut lupaavasti.

Jokerit hävisi kuudesta ensimmäisestä KHL-ottelustaan vain yhden. Voittojen ansiosta joukkue on noussut KLH:n länsilohkon kärkisijoille. Jokerit on kolmantena, vain kolmeen pisteen päässä Pietarin SKA:sta, joka johtaa lohkoa.

Jokereiden parhaaksi maalin- tekijäksi on noussut laitahyökkääjä Niklas Hagman. Hän teki hattutempun eli kolme maalia yhdessä ottelussa Neftehimikiä vastaan. Menestys näkyy myös KHL:n tilastoissa. Hagman on kolmanneksi paras maalintekijä kuudella osumallaan. Jokereiden Ryan Gunderson on KHL:n ylivoimaisesti tehokkain puolustaja. Hän tehnyt kaksi maalia ja syöttänyt peräti kahdeksan.

– Olemme pelanneet joukkueena ja pyrimme jatkamaan sitä muissakin otteluissa, sanoo Jokereiden puolustaja Daine Todd.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste