Kuvassa on Jokereiden hyökkääjä Steve Moses ottelussa Minskin Dinamoa vastaan.

Jokereiden hyökkääjä Steve Moses ottelussa Minskin Dinamoa vastaan.

Jokerit kärjen tuntumassa

Jokereiden kausi jääkiekon KHL-sarjassa on alkanut lupaavasti.

Jokerit hävisi kuudesta ensimmäisestä KHL-ottelustaan vain yhden. Voittojen ansiosta joukkue on noussut KLH:n länsilohkon kärkisijoille. Jokerit on kolmantena, vain kolmeen pisteen päässä Pietarin SKA:sta, joka johtaa lohkoa.

Jokereiden parhaaksi maalin- tekijäksi on noussut laitahyökkääjä Niklas Hagman. Hän teki hattutempun eli kolme maalia yhdessä ottelussa Neftehimikiä vastaan. Menestys näkyy myös KHL:n tilastoissa. Hagman on kolmanneksi paras maalintekijä kuudella osumallaan. Jokereiden Ryan Gunderson on KHL:n ylivoimaisesti tehokkain puolustaja. Hän tehnyt kaksi maalia ja syöttänyt peräti kahdeksan.

– Olemme pelanneet joukkueena ja pyrimme jatkamaan sitä muissakin otteluissa, sanoo Jokereiden puolustaja Daine Todd.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.