Jokerit haluaa takaisin SM-liigaan

Teksti: Selkosanomat, lähteet Hbl, Turkulainen
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.05.2022

Jääkiekkoseura Jokerit haluaa palata SM-liigaan. Jokerit tähtää SM-liigaan kaudeksi 2023–2024.

Jokerit pelasi monta vuotta venäläisessä KHL-liigassa. Jokerit lopetti KHL:ssä sen jälkeen, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Jokerit tähtää SM-liigaan kaudeksi 2023–2024.

Jokerien täytyy myös löytää uusi kotiareena. Jokerit pelasi aiemmin Helsingin Pasilassa, mutta nyt entinen Hartwall-areena on suljettu.

– Uskon, että palaamme SM-liigaan syksyllä 2023, seuran pääomistaja Jari Kurri sanoo.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)