Jesse Puljujärvi

Jesse Puljujärvi jatkaa Kärpissä

Jesse Puljujärvi jatkaa ensi kaudella Oulun Kärpissä.

Jesse Puljujärvi teki yhden vuoden sopimuksen oululaisen seuran kanssa elokuun alussa.

22-vuotias Puljujärvi on oikea laitahyökkääjä. Hän pelasi Kärpissä 56 ottelua myös viime kaudella. Puljujärvi on
kaksinkertainen nuorten maailmanmestari. Hän pelasi NHL-sarjassa Edmonton Oilersissa vuosina 2016–2017.

Jääkiekon SM-liiga alkaa 1. lokakuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste