Jari Litmanen

Jari Litmanen sairasti koronavirustaudin

Jari Litmanen on jo toipunut taudista.

Jari Litmanen sairasti koronaviruksen. Litmasen puoliso Ly sairastui ensin. Sen jälkeen tauti tarttui Litmaseen.

Litmanen oli sairaana neljä viikkoa. Hänellä oli kuumetta, päänsärkyä, lihassärkyä ja hengen- ahdistusta.

49-vuotias Litmanen on Suomen kaikkien aikojen paras jalkapalloilija.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste