Harry "Hjallis" Harkimo (vasemmalla) ja Jari Kurri kuvattiin Jokereiden tiedotustilaisuudessa Helsingissä 24. toukokuuta.

Jari Kurri osti Jokerit

Harry "Hjallis" Harkimo myi jääkiekkoseura Jokerit. Seuran ostaja on entinen jääkiekkoilija Jari Kurri.

Jari Kurri osti Jokerit Harkimolta kokonaan. Aiemmin venäläiset liikemiehet omistivat Jokereista melkein puolet. Venäläis-suomalaiset sijoittajat omistavat edelleen Jokerien kotiareenan.

Harkimo aikoo keskittyä politiikkaan. Harkimo on kansanedustaja. Harkimo omisti Jokerit melkein 28 vuoden ajan.

Jari Kurri on kaikkien aikojen parhaita suomalaisia jääkiekkoilijoita. Kurri voitti jääkiekon NHL:n Stanley Cupin viisi kertaa Edmonton Oilersissa.

Jokerit pelaa Venäjän ammattilaisliigassa KHL:ssä.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.