Jari Kurri osti Jokerit Harkimolta kokonaan. Aiemmin venäläiset liikemiehet omistivat Jokereista melkein puolet. Venäläis-suomalaiset sijoittajat omistavat edelleen Jokerien kotiareenan.
Harkimo aikoo keskittyä politiikkaan. Harkimo on kansanedustaja. Harkimo omisti Jokerit melkein 28 vuoden ajan.
Jari Kurri on kaikkien aikojen parhaita suomalaisia jääkiekkoilijoita. Kurri voitti jääkiekon NHL:n Stanley Cupin viisi kertaa Edmonton Oilersissa.
Jokerit pelaa Venäjän ammattilaisliigassa KHL:ssä.
Lähde STT
