Jännittävää jalkapalloa Ranskassa

Jalkapallon naisten maailmanmestaruuskisat pelataan Ranskassa 7.6.–7.7.2019. Suomen naisten maajoukkue ei pelaa kisoissa.

Jalkapallon naisten MM-kisat alkoivat viime viikon perjantaina. Ranska ja Etelä-Korea pelasivat ensimmäisessä ottelussa. Kultamitalista taistelee 24 joukkuetta, mutta Suomen joukkue ei ole mukana.

Jalkapallon naisten MM-kisat pelataan neljän vuoden välein. Yhdysvallat voitti kultaa viime kerralla. Nyt monet arvaavat, että Yhdysvallat voi voittaa taas. Voittaja selviää 7. heinäkuuta.

Ranskan puolustaja Griedge Mbock Bathy (oikealla) taiteili pallon kanssa. Etelä-Korean puolustaja Do-Yeon Kim seurasi vieressä. Maiden välinen ottelu pelattiin Ranskan pääkaupungissa Pariisissa 7. kesäkuuta.

Yle näyttää jalkapallon naisten MM-kisat suorana televisiossa ja internetissä. Maanantaina 10. kesäkuuta pelaavat Argentiina ja Japani. Ottelu alkaa kello 19. Kanada ja Kamerun pelaavat tänään kello 22.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste