Jalkapallon naisten MM-kisat alkoivat viime viikon perjantaina. Ranska ja Etelä-Korea pelasivat ensimmäisessä ottelussa. Kultamitalista taistelee 24 joukkuetta, mutta Suomen joukkue ei ole mukana.
Jalkapallon naisten MM-kisat pelataan neljän vuoden välein. Yhdysvallat voitti kultaa viime kerralla. Nyt monet arvaavat, että Yhdysvallat voi voittaa taas. Voittaja selviää 7. heinäkuuta.

Yle näyttää jalkapallon naisten MM-kisat suorana televisiossa ja internetissä. Maanantaina 10. kesäkuuta pelaavat Argentiina ja Japani. Ottelu alkaa kello 19. Kanada ja Kamerun pelaavat tänään kello 22.