Jännittävä urheiluvuosi 2021

Teksti: Betty Marschan
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 12.01.2021

Vuonna 2021 järjestetään monta suurta urheilutapahtumaa. Suurtapahtumien järjestäminen on kuitenkin edelleen epävarmaa. Syynä on koronapanemia.

Vuonna 2021 järjestetään monta suurta urheilukilpailua. Rallikausi alkaa 21. tammikuuta Monte Carlossa. Siellä on kauden ensimmäinen MM-osakilpailu. Kilpailussa Suomea edustaa 20-vuotias Kalle Rovanperä.

Pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisat järjestetään Saksan Oberstdorfissa 23.2.–7.3. Iivo Niskasella on hyvä mahdollisuus saada mitali kisoista.

Naisten jääkiekon maailmanmestaruudesta pelataan huhtikuussa. Miesten MM-kisat järjestetään toukokuun lopussa.

Ensi kesänä järjestetään myös jalkapallon EM-kisat ja kesäolympialaiset Japanin Tokiossa.

Lähde MTV3

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste