Vuonna 2021 järjestetään monta suurta urheilukilpailua. Rallikausi alkaa 21. tammikuuta Monte Carlossa. Siellä on kauden ensimmäinen MM-osakilpailu. Kilpailussa Suomea edustaa 20-vuotias Kalle Rovanperä.
Pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisat järjestetään Saksan Oberstdorfissa 23.2.–7.3. Iivo Niskasella on hyvä mahdollisuus saada mitali kisoista.
Naisten jääkiekon maailmanmestaruudesta pelataan huhtikuussa. Miesten MM-kisat järjestetään toukokuun lopussa.
Ensi kesänä järjestetään myös jalkapallon EM-kisat ja kesäolympialaiset Japanin Tokiossa.
Lähde MTV3
