
Jalkapallon MM-kisojen ottelut käyvät jo vähiin. Tiistaina ja keskiviikkona pelataan kisojen välierät. Välierien kahdessa ottelussa kohtaa neljä joukkuetta. Välieriin selviytyivät Argentiina, Kroatia, Marokko ja Ranska.
Marokko on vuoden 2022 jalkapallon MM-kisojen suurin yllättäjä. Marokko on myös ensimmäinen afrikkalainen joukkue, joka on päässyt MM-kisojen välieriin.

Argentiinan ja Kroatian välieräottelu on tiistaina 13. joulukuuta kello 21. Voit katsoa ottelun MTV3-kanavalla.
Ranskan ja Marokon välieräottelu on keskiviikkona 14. joulukuuta kello 21. Voit katsoa ottelun Yle TV2 -kanavalla.
Välierien voittajat pääsevät jalkapallon MM-kisojen finaaliin eli loppuotteluun. MM-kisojen finaali pelataan sunnuntaina 18.12. kello 17. Voit katsoa finaalin Yle TV2 -kanavalla.
Väierien häviäjät kohtaavat pronssiotelussa. Pronssiottelu pelataan lauantaina 17.12. kello 17. Voit katsoa ottelun MTV3-kanavalla.

