Jalkapallon MM-kisat kiinnostavat

Teksti: Selkosanomat, lähde HS
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.03.2022

Jalkapallon MM-kisojen lipunmyynti on alkanut. Kisoihin tulee myyntiin kaksi miljoonaa lippua.

Jalkapallon MM-kisojen lippuihin arvotaan osto-oikeus. Voittajat saavat oikeuden ostaa lipun kisoihin. Arvontaan tuli 17 miljoonaa hakemusta. Lisää lippuja tulee myyntiin myöhemmin.

Jalkapallon MM-kisat järjestetään Qatarissa. MM-kisat alkavat 21. marraskuuta 2022. Kisojen loppuottelu eli finaali pelataan Dohassa 18. joulukuuta. MM-kisat pelataan poikkeuksellisesti myöhään syksyllä, koska Qatarissa on kesällä liian kuuma.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)