Teemu Pukki on Suomen miesten jalakapallomaajoukkueen eli Huuhkajien tunnetuimpia pelaajia.

Jalkapallon EM-kisojen tilanne auki

Suomen miesten jalkapallomaajoukueen EM-turnaus alkaa kesäkuussa. Jos kisat järjestetään.

Suomen Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahti uskoo, että kisat järjestetään. Lahden mukaan Euroopan jalkapalloliitto Uefa päättää asiasta huhtikuussa.

– Olen varma, että kisat järjestetään. Ottelut voidaan pelata myös ilman yleisöä.

EM-turnaus piti järjestää jo kesällä 2020, mutta koronapandemia esti järjestämisen.

Uefa kertoi viime viikolla, että turnaus aiotaan edelleen järjestää 12 kaupungissa.

Jalkapallon miesten EM-kisat järjestetään 11.6.–11.7.

Lähde HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.