Jalkapallon EM-kisat järjestetään Saksassa 2024. Suomen miesten jalkapallon maajoukkue eli Huuhkajat kilpailee karsinnoissa paikasta jalkapallon EM-kisoissa. Suomi hävisi ensimmäisen ottelun Tanskalle. Toisessa karsintaottelussa Suomi voitti Pohjois-Irlannin. Seuraavat karsintaottelut pelataan kesäkuussa. Niissä ovat vastassa Slovenia ja San Marino.
Karsinnoissa maat jaetaan lohkoihin, joita on 10. EM-kisoihin pääsee jokaisesta lohkosta kaksi parasta joukkuetta. Suomen lohkossa kilpailevat Tanska, Pohjois-Irlanti, Slovenia, San Marino ja Kazakstan.
Kaikki Suomen ottelut näytetään Ylen kanavilla.
