Kuvassa on Huuhkajien pelaajia.

Jalkapallon EM-kisat Venäjälle?

Euroopan jalkapalloliitto Uefa suunnittelee jalkapallon EM-kisojen siirtämistä yhteen maahan.

Ranskalainen Le Parisien -sanomalehti uutisoi marraskuussa, että Venäjä järjestää vuoden 2021 EM-kisat. Venäjä järjesti vuoden 2018 jalkapallon MM-kisat.

EM-kisat piti järjestää kesällä 2020 12 eri Euroopan maassa. Suomi pääsi mukan kisoihin ensimmäistä kertaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste