Jääkiekon miesten MM-kisat alkavat

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.05.2019

Jukka Jalonen vie leijonat tyynenä MM-kisoihin. Joukkueessa on vähän NHL-pelaajia.

Jukka Jalonen valmentaa Leijonia nyt toista kertaa. Hän aloitti uudelleen päävalmentajana viime syksynä.

Jalosen MM-joukkue ei ole kovin nimekäs. Joukkueessa ei ole kuuluisia pelaajia eikä suuria tähtiä. Jalosen mielestä tämä voi olla jopa hyvä asia. – Tämän ryhmän pelaajat ovat innokkaita ja heillä on kova halu tehdä töitä, Jalonen sanoi Ilta-Sanomissa huhtikuussa.

Esimerkiksi Ruotsilla, Kanadalla ja Yhdysvalloilla on paljon kovia NHL-pelaajia. Suomi kohtaa perjantaina 10.5. kisojen avausottelussa Kanadan. n

Jääkiekon miesten MM-kisat 10.–26. toukokuuta.

Lähde IS

Yksi kommentti artikkeliin ”Jääkiekon miesten MM-kisat alkavat”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste