Jukka Jalonen valmentaa Leijonia nyt toista kertaa. Hän aloitti uudelleen päävalmentajana viime syksynä.
Jalosen MM-joukkue ei ole kovin nimekäs. Joukkueessa ei ole kuuluisia pelaajia eikä suuria tähtiä. Jalosen mielestä tämä voi olla jopa hyvä asia. – Tämän ryhmän pelaajat ovat innokkaita ja heillä on kova halu tehdä töitä, Jalonen sanoi Ilta-Sanomissa huhtikuussa.
Esimerkiksi Ruotsilla, Kanadalla ja Yhdysvalloilla on paljon kovia NHL-pelaajia. Suomi kohtaa perjantaina 10.5. kisojen avausottelussa Kanadan. n
Jääkiekon miesten MM-kisat 10.–26. toukokuuta.
Lähde IS

Ihan hyvä että Suomi voitti . Jatkakaa samaan malliin Leijonat!