Kuvassa on TPS:n valmentaja Marko Virtanen.

Jääkiekkoseurat taloudellisissa vaikeuksissa

Monet jääkiekon SM-liigan joukkueet ovat pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa.

Liigakausi keskeytettiin ennen runkosarjan loppua koronaviruksen takia. Joukkueet menettivät tästä syystä koko loppukauden lipputulot. TPS kärsi kauden aikana myös katsojapulasta.

Ainakin Lukko, JYP, KalPa, SaiPa, Pelicans ja TPS joutuvat lomauttamaan ja irtisanomaan työntekijöitä.

Oulun Kärpät johti SM-liigaa, kun kausi keskeytettiin.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Jääkiekkoseurat taloudellisissa vaikeuksissa”

  1. Kärppä-tytöt

    Kulunut kausi oli Kärppien kannalta hyvä kausi. Kärpillä taitaa olla hyvä taloudellinen tilanne:). Tänä keväänä Kärpät sai ilmatteeksi mestaruuden!

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste