Jääkiekkoseurat taloudellisissa vaikeuksissa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 22.04.2020

Monet jääkiekon SM-liigan joukkueet ovat pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa.

Liigakausi keskeytettiin ennen runkosarjan loppua koronaviruksen takia. Joukkueet menettivät tästä syystä koko loppukauden lipputulot. TPS kärsi kauden aikana myös katsojapulasta.

Ainakin Lukko, JYP, KalPa, SaiPa, Pelicans ja TPS joutuvat lomauttamaan ja irtisanomaan työntekijöitä.

Oulun Kärpät johti SM-liigaa, kun kausi keskeytettiin.

Yksi kommentti artikkeliin ”Jääkiekkoseurat taloudellisissa vaikeuksissa”

  1. Kulunut kausi oli Kärppien kannalta hyvä kausi. Kärpillä taitaa olla hyvä taloudellinen tilanne:). Tänä keväänä Kärpät sai ilmatteeksi mestaruuden!

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)