Jääkiekkosarja NHL jatkuu pudotuspeleillä

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 12.08.2020

Pohjois-Amerikan jääkiekkosarja NHL on jälleen käynnissä.

Jääkiekkosarja NHL:n kausi jatkui 1. elokuuta. Sarjassa pelataan nyt pudotuspelejä. Pelit järjestetään kahdessa kanadalaisessa kaupungissa Edmontonissa ja Torontossa. Pudotuspeleissä on mukana 24 joukkuetta.

NHL:n finaalit ja loppuottelut eli Stanley Cup pelataan Edmontonissa. Kausi päättyy viimeistään 4. lokakuuta. Uusi kausi alkaa jo joulukuussa. NHL:n itäistä lohkoa johtaa Boston Bruins ja läntistä Colorado Avalanche.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)