Carolina Hurricanesin suomalainen Sebastian Aho (vasemmalla) ja New York Rangersin ruotsalainen maalivahti Henrik Lundqvist kohtasivat 1.8.

Jääkiekkosarja NHL jatkuu pudotuspeleillä

Pohjois-Amerikan jääkiekkosarja NHL on jälleen käynnissä.

Jääkiekkosarja NHL:n kausi jatkui 1. elokuuta. Sarjassa pelataan nyt pudotuspelejä. Pelit järjestetään kahdessa kanadalaisessa kaupungissa Edmontonissa ja Torontossa. Pudotuspeleissä on mukana 24 joukkuetta.

NHL:n finaalit ja loppuottelut eli Stanley Cup pelataan Edmontonissa. Kausi päättyy viimeistään 4. lokakuuta. Uusi kausi alkaa jo joulukuussa. NHL:n itäistä lohkoa johtaa Boston Bruins ja läntistä Colorado Avalanche.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste