Jesse Puljujärvi on kiekkoliigan kovimpia nimiä. Puljujärvi palasi Kärppiin tänä syksynä. Kuvassa keskellä Puljujärvi vielä NHL-liigassa Edmonton Oilersin paidassa.

Jääkiekkoliigan kausi alkaa

Jääkiekkoliigan kausi alkaa torstaina 12. syyskuuta. SM-liigan mestaruudesta taistelee 15 joukkuetta.

HPK ja Kärpät pelaavat kauden ensimmäisen pelin Hämeenlinnassa. HPK ja Kärpät pelasivat toisiaan vastaan myös kevään finaalissa. HPK voitti mestaruuden.

Tällä kaudella ennakkosuosikkeja ovat Kärpät, HIFK ja Tappara. Kannattaa seurata ainakin Jesse Puljujärveä, joka palasi Kärppiin.

SM-liigan voittajajoukkue selviää keväällä 2020. Finaaliin pääsee kaksi joukkuetta, jotka pelaavat toisiaan vastaan korkeintaan seitsemän kertaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.