Jääkiekkoliigan kausi alkaa

Teksti: Ella Airaksinen
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.09.2019

Jääkiekkoliigan kausi alkaa torstaina 12. syyskuuta. SM-liigan mestaruudesta taistelee 15 joukkuetta.

HPK ja Kärpät pelaavat kauden ensimmäisen pelin Hämeenlinnassa. HPK ja Kärpät pelasivat toisiaan vastaan myös kevään finaalissa. HPK voitti mestaruuden.

Tällä kaudella ennakkosuosikkeja ovat Kärpät, HIFK ja Tappara. Kannattaa seurata ainakin Jesse Puljujärveä, joka palasi Kärppiin.

SM-liigan voittajajoukkue selviää keväällä 2020. Finaaliin pääsee kaksi joukkuetta, jotka pelaavat toisiaan vastaan korkeintaan seitsemän kertaa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste