Mikko Koivu on Minnesota Wildin kapteeni ja keskushyökkääjä. Koivu on pelannut NHL-sarjassa jo 15 vuotta.

Jääkiekkoliiga NHL alkaa

Maailman tunnetuin jääkiekkoliiga NHL alkaa 4. lokakuuta.

NHL-sarjan avausottelussa kohtaavat hallitseva mestari St. Louis Blues ja Washington Capitals.

Kaudella 2019–2020 NHL:ssä pelaa 31 joukkuetta. Jokainen joukkue pelaa runkosarjassa 82 ottelua. Stanley Cupin eli NHL:n voittaja on selvillä loppukeväästä tai alkukesästä 2020.

NHL on kansallinen jääkiekko- liiga, jota pelataan Yhdysvalloissa ja Kanadassa. Tämä on sarjan 103. kausi.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste