Raimo "Raipe" Helminen

Raimo "Raipe" Helminen

Ilves ahdingossa, Helminen apuun

Ilves ei ole ollut entisessä vedossa.

Tampereen Ilves on maineikas jääkiekkoseura. Tänä talvena joukkue on kuitenkin menestynyt huonosti. On jo selvää, että Ilves jää SM-liigan runkosarjan viimeiseksi. Tämä merkitsee sitä, että Ilves joutuu karsimaan sarjapaikasta Mestiksen voittajaa vastaan.

Ilveksen kakkosvalmentajana on toiminut Raimo Helminen. Helminen on entinen huippukiekkoilija, joka osaa myös valmentaa. Nyt hänet on palkattu Ilveksen uudeksi päävalmentajaksi. Työt tässä tehtävässä hän aloittaa kuitenkin vasta 1. toukokuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste