Hiihtäjä Ilkka Tuomisto

Hiihtäjä Ilkka Tuomisto

Ilkka Tuomistolle hopeaa

Hiihtäjä Ilkka Tuomisto voitti Suomen ainoan mitalin paralympialaisissa Sotšissa.

Tuomisto tuli toiseksi 20 kilometrin matkalla. Kultaa voitti Venäjän Vladislav Lekomtsev. Hiihtäjä Maija Järvelä oli paras suomalainen nainen. Hän tuli neljänneksi 1 kilometrin sprintissä. Pronssimitali oli lähellä. Isäntämaa Venäjä menestyi kisoissa parhaiten. Venäjä sai 30 kultaa, 28 hopeaa ja 22 pronssia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.