Tuomisto tuli toiseksi 20 kilometrin matkalla. Kultaa voitti Venäjän Vladislav Lekomtsev. Hiihtäjä Maija Järvelä oli paras suomalainen nainen. Hän tuli neljänneksi 1 kilometrin sprintissä. Pronssimitali oli lähellä. Isäntämaa Venäjä menestyi kisoissa parhaiten. Venäjä sai 30 kultaa, 28 hopeaa ja 22 pronssia.

Hiihtäjä Ilkka Tuomisto
Ilkka Tuomistolle hopeaa
Hiihtäjä Ilkka Tuomisto voitti Suomen ainoan mitalin paralympialaisissa Sotšissa.
Mitä mieltä olit jutusta?
Kommentoi
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.