Ilkka Tuomistolle hopeaa

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.03.2014

Hiihtäjä Ilkka Tuomisto voitti Suomen ainoan mitalin paralympialaisissa Sotšissa.

Tuomisto tuli toiseksi 20 kilometrin matkalla. Kultaa voitti Venäjän Vladislav Lekomtsev. Hiihtäjä Maija Järvelä oli paras suomalainen nainen. Hän tuli neljänneksi 1 kilometrin sprintissä. Pronssimitali oli lähellä. Isäntämaa Venäjä menestyi kisoissa parhaiten. Venäjä sai 30 kultaa, 28 hopeaa ja 22 pronssia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste