Huuhkajilla tärkeitä pelejä

Teksti: Selkosanomat, lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 20.10.2021

Suomen miesten jalkapallomaajoukkue eli Huuhkajat jatkaa MM-karsintaa.

Huuhkajat kohtaa 13. marraskuuta Bosnia‑Hertsegovinan. Seuraavassa ottelussa on vastassa Ranska. Ottelu pelataan 16. marraskuuta Helsingissä.

Suomi hävisi Ukrainalle MM-karsintaottelussa 9. lokakuuta. Viime viikolla Huuhkajat pelasi Kazakstania vastaan. Suomi voitti ottelun hienosti 2–0.

Suomi voi edelleen päästä mukaan MM‑lopputurnaukseen.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste