Suomen päävalmentaja Markku Kanerva puhui Pariisin stadionilla.

Huuhkajat voitti Ranskan

Suomen miesten jalkapallo-maajoukkue otti harvinaisen voiton. Huuhkajat löi Ranskan Pariisissa.

Huuhkajat voitti Ranskan maajoukkueen viime viikolla 2–0. Ottelu pelattiin Pariisissa Stade de Francen stadionilla. Ranska on jalkapallon hallitseva maailmanmestari. Suomen maajoukkue ei ole koskaan aiemmin voittanut maailmanmestaria tai Ranskaa.

Ranska-peli oli harjoitusottelu tai ystävyysottelu. Huuhkajat voitti viime sunnuntaina Kansojen liigassa Bulgarian 2–1. Jalkapallon EM-kisojen järjestäminen ensi kesänä on vielä avoinna.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste