Hurske ja Murto voittivat EM-kultaa

Teksti: Petri Kiuttu, lähteet STT, HS
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.03.2023

Suomi menestyi yleisurheilun EM-hallikisoissa erinomaisesti. Suomi sai kisoista kaksi kultamitalia.

Reetta Hurske ja Wilma Murto voittivat viime viikonloppuna yleisurheilun EM-hallikisoissa kultaa. Reetta Hurske on nyt Euroopan paras aitajuoksija 60 metrillä. Wilma Murto on Euroopan paras seiväshyppääjä.

Suomi sai viimeksi kaksi kultamitalia samoista EM-hallikisoista 42 vuotta sitten.

Norja oli EM-hallikisojen paras maa. Norja voitti kisoista viisi mitalia, joista neljä oli kultaa.

Yleisurheilun EM-hallikisat järjestettiin Turkin Istanbulissa. Kisat päättyivät sunnuntaina.

Seiväshyppääjä Wilma Murto voitti jälleen EM-kultaa. Murto voitti EM-kultaa myös viime elokuussa Saksan Münchenissä.

Yksi kommentti artikkeliin ”Hurske ja Murto voittivat EM-kultaa”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)