Hodgsonista Englannin valmentaja

Hodgson tunnetaan meillä parhaiten Suomen maajoukkueen entisenä valmentajana.

Roy Hodgson on Englannin jalkapallomaajoukkueen uusi päävalmentaja. Hän valmentaa joukkuetta jo kesäkuussa jalkapallon EM-kisoissa. 64-vuotiaan Hodgsonin sopimus kestää neljä vuotta.

Englannin päävalmentajan paikka on arvostettu ja vaikea. Joukkueelta odotetaan aina hyvää suoritusta arvokisoista. Viimeksi Englanti voitti MM-kultaa 46 vuotta sitten.

Hodgson valmensi Suomen maajoukkuetta vuosina 2006–2007.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste