Mestaruus ratkesi ottelussa Kuopion Palloseuraa eli KuPsia vastaan. HJK hävisi ottelun, mutta voitti mestaruuden maalieron takia.
HJK:n päävalmentaja Toni Korkeakunnas oli erittäin tyytyväinen. Hänet valittiin päävalmentajaksi kesken kauden.
Helsingin Jalkapalloklubi eli HJK on voittanut miesten jalkapallon Suomen mestaruuden neljännen kerran peräkkäin.
HJK:n pelaajat ovat tyytyväisiä ottelun jälkeen, joka pelattiin KuPSia vastaan. HJK voitti jälleen mestaruuden.
Mestaruus ratkesi ottelussa Kuopion Palloseuraa eli KuPsia vastaan. HJK hävisi ottelun, mutta voitti mestaruuden maalieron takia.
HJK:n päävalmentaja Toni Korkeakunnas oli erittäin tyytyväinen. Hänet valittiin päävalmentajaksi kesken kauden.