HJK kohtaa Liverpoolin elokuussa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.06.2015

Suomalaisten suosikkijoukkue, englantilainen Liverpool saapuu Helsinkiin.

Englannin Valioliigassa pelaava jalkapallojoukkue Liverpool saapuu Suomeen. Perinteinen englantilaisseura kohtaa HJK:N Ottelu pelataan 1. elokuuta Helsingin olympiastadionilla.

Otteluun myydään 39 000 pääsylippua. Yli puolet ottelun lipuista on vielä myymättä.

HJK kohtasi stadionilla viime kesänä espanjalaisen FC Barcelonan.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste