Suomen ainoan maalin Portugalia vastaan teki Linda Sällström.

Helmarit jatkaa kärjessä

Helmarit jatkaa lohkonsa kärjessä.

Suomen naisten jalkapallomaajoukkue eli Helmarit pelasi 1–1 tasapelin Portugalin kanssa. Kyseessä oli EM-karsintaottelu.

Suomi on oman karsintalohkonsa kärjessä. Helmareilla on mahdollisuudet päästä mukaan EM-lopputurnaukseen.

Naisten jalkapallon EM-kisat järjestetään kesällä 2021 Englannisssa

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste