Helenius leikattiin

Ammattinyrkkeilijä Robert Helenius palaa kehään aikasintaan loppukesällä.

Ammattinyrkkeilijä Robert Heleniuksen olkapää leikattiin tammikuussa. Saksassa tehty leikkaus onnistui hyvin. Heleniuksen olkapäässä oli nivelsidevamma. Hän sai sen viime syksynä, kun kaatui juoksuharjoituksissa. Lääkärit arvioivat, että kuntoutuminen vie puolisen vuotta.

Loukkaantuminen ja siitä johtuva harjoitus-tauko oli kova isku Heleniuksen uralle. Hän itse kuitenkin uskoo, että voitokas ura jatkuu jo loppukesällä. Helenius menetti loukkaantumisen myötä raskaansarjan EM-tittelin.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste