Valtteri Bottas esitteli uuden ajohaalarinsa ja kypäränsä Australiassa.

Formula 1 -sarjan aloitus siirtyy

Formula 1 -kausi alkaa aikaisintaan kesäkuussa. Kansainvälinen autourheiluliitto eli FIA on perunut kokonaan kaksi osakilpailua.

Bahrainin, Vietnamin, Kiinan, Hollannin, Espanjan ja Azerbaidžanin osakilpailut eli GP:t yritetään järjestää kesällä ja syksyllä. Kuuluisa Monacon osakilpailu perutaan kokonaan. Myös Australian osakilpailu peruttiin.

Kausi saattaa jatkua ensi vuoden puolelle. Kilpailukalenterissa on tällä hetkellä vielä 20 osakilpailua.

Formula 1 -kausi alkaa aikaisintaan 14. kesäkuuta. Silloin kilpaillaan Kanadassa. Koronavirus on sekoittanut kaikkien suurten urheilutapahtumien järjestämisen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.