Formula 1 -sarjan aloitus siirtyy

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.03.2020

Formula 1 -kausi alkaa aikaisintaan kesäkuussa. Kansainvälinen autourheiluliitto eli FIA on perunut kokonaan kaksi osakilpailua.

Bahrainin, Vietnamin, Kiinan, Hollannin, Espanjan ja Azerbaidžanin osakilpailut eli GP:t yritetään järjestää kesällä ja syksyllä. Kuuluisa Monacon osakilpailu perutaan kokonaan. Myös Australian osakilpailu peruttiin.

Kausi saattaa jatkua ensi vuoden puolelle. Kilpailukalenterissa on tällä hetkellä vielä 20 osakilpailua.

Formula 1 -kausi alkaa aikaisintaan 14. kesäkuuta. Silloin kilpaillaan Kanadassa. Koronavirus on sekoittanut kaikkien suurten urheilutapahtumien järjestämisen.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)