Valtteri Bottas esitteli uuden ajohaalarinsa ja kypäränsä Australiassa.

Formula 1 -sarjan aloitus siirtyy

Formula 1 -kausi alkaa aikaisintaan kesäkuussa. Kansainvälinen autourheiluliitto eli FIA on perunut kokonaan kaksi osakilpailua.

Bahrainin, Vietnamin, Kiinan, Hollannin, Espanjan ja Azerbaidžanin osakilpailut eli GP:t yritetään järjestää kesällä ja syksyllä. Kuuluisa Monacon osakilpailu perutaan kokonaan. Myös Australian osakilpailu peruttiin.

Kausi saattaa jatkua ensi vuoden puolelle. Kilpailukalenterissa on tällä hetkellä vielä 20 osakilpailua.

Formula 1 -kausi alkaa aikaisintaan 14. kesäkuuta. Silloin kilpaillaan Kanadassa. Koronavirus on sekoittanut kaikkien suurten urheilutapahtumien järjestämisen.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste