Florida Panthers varasi Anton Lundellin

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 21.10.2020

NHL:n perinteinen varaustilaisuus (englanniksi draft) järjestettiin tänä syksynä virtuaalisesti.

Syynä oli koronavirus. Seurat varasivat kaikkiaan 17 uutta suomalaista pelaajaa.

HIFK:n Anton Lundell varattiin parhaalla varausnumerolla. Florida Panthers varasi Lundellin.

37-vuotias veteraani Mikko Koivu ei saanut jatkosopimusta Minnesota Wildin kanssa. Koivu allekirjoitti uuden sopimuksen Columbus Blue Jacketsin kanssa. Koivun pitkä NHL-ura jatkuu siis ainakin vuoden.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)