Erilainen tennistähti

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.11.2020

Tenniksen maailmanlistan naisten ykköspelaaja on todella erilainen. Ashleigh Barty on huilannut tänä vuonna. Ashleigh Barty jätti tänä vuonna Ranskan avoimet -tennisturnauksen kokonaan väliin.

Barty voitti turnauksen vuonna 2019, joten hän on hallitseva mestari. Hyvin poikkeuksellista käytöstä.

Barty ei ole pelannut tänä vuonna yhtään virallista ottelua helmikuun jälkeen. Ashleigh Barty sanoo, että on levähtänyt ja vetänyt henkeä. Se on poikkeuksellista ammattilaispelaajalta.

Ashleigh Barty nähtiin Ranskan avointen aikana jalkapallo-ottelun katsomossa. Hän kannusti suosikki- joukkuettaan Richmond Tigersia onnellisen näköisenä oluttuoppi kädessään. ABC-kanavan uutistenlukija Michael Rowland totesi tämän jälkeen: Voiko tätä naista rakastaa enempää?

Menestyy myös golfissa

Barty menestyy myös muissa palloilulajeissa kuin tenniksessä. Hän osallistui tänä syksynä kotimaisemissaan Brisbanessa Australiassa golfturnaukseen. Barty voitti golfseuransa mestaruuden.

Queenslandin miesten mestari Louis Dobbelaar kehui Bartya. – Hän voisi menestyä myös golfissa, jos hän keskittyisi siihen. Hän lyö palloa erittäin hyvin. Lyönti on kehittynyt tenniksen harjoittelussa, Dobbelaar sanoo Helsingin Sanomissa.

Myös Tiger Woods on ehtinyt kehua Bartya. Bartyn isä pelaa golfia.

Lähde HS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)