Cristiano Ronaldo siirtyi Englantiin

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.09.2021

Jalkapalloilija Cristiano Ronaldo pelaa nyt Englannissa.

Ronaldo siirtyi elokuun lopussa Manchester Unitedin joukkueeseen. Manchester United pelaa Englannin Valioliigassa.

Manchester United eli ManU on Ronaldolle tuttu seura. Hän pelasi ManUssa myös aiemmin vuosina 2003–2009. Portugalilainen Cristiano Ronaldo on maailman parhaita jalkapalloilijoita. Ronaldo on 36-vuotias.

Lähde: STT

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste