Cristiano Ronaldo on ansainnut yli miljardin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 22.04.2020

Jalkapalloilija Cristiano Ronaldo on ansainnut uransa aikana yli miljardi dollaria.

Portugalilainen jalkapallotähti Cristiano Ronaldo on ansainnut yli miljardi dollaria. Hän on kolmas urheilija, jonka tulot ylittävät miljardin rajan. Aiemmin vastaavaan rahasummaan ovat yltäneet golfaaja Tiger Woods ja nyrkkeilijä Floyd Mayweather.

Cristiano Ronaldo pelaa italialaisessa Juventuksen joukkueessa. Hän on pelannut myös Manchester Unitedissa ja Real Madridissa.

Cristiano Ronaldo on 35-vuotias. Hänet on valittu viisi kertaa maailman parhaaksi jalkapalloilijaksi.

Lähde IS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)