Brittney Griner palasi kentälle

Teksti: Selkosanomat, lähteet SVT, New York Times
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.03.2023

Amerikkalainen koripalloilija Brittney Griner on palannut koripallokentille. Griner oli 10 kuukautta vankilassa Venäjällä.

Venäjä syytti Grineria huumeiden salakuljetuksesta. Hänet vapautettiin viime joulukuussa. kun Venäjä ja Yhdysvallat sopivat vankien vaihdosta. Hänet vapautettiin venäläistä aseiden salakuljettajaa vastaan.

Griner on tehnyt sopimuksen Phoenix Mercury -joukkueen kanssa. Joukkue pelaa naisten koripalloliigassa WNBA:ssa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)