Bottas voitti ensimmäisen kisan

Teksti: Teksti Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.03.2019

Suomen Valtteri Bottas voitti Formula 1 -kilpailun Australiassa.

– Tämä oli paras kisa, jonka olen koskaan ajanut, sanoi Valtteri Bottas Australian kilpailun jälkeen.

Bottas oli ylivoimainen. Hän voitti 20 sekunnilla Lewis Hamiltonin,  joka tuli toiseksi. Hamilton voitti Formula 1:n maailmanmestaruuden viime kaudella. Kimi Räikkönen oli kahdeksas. Hän ajaa Alfa Romeon autolla.

Palkintojenjaossa Bottakselta kysyttiin, mitä ihmettä hän oli syönyt aamiaiseksi.

– Söin puuroa, Bottas sanoi.

Seuraava Formula 1 -kilpailu on Bahrainissa ensi sunnuntaina, 31. maaliskuuta.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste