Bayern Münchenin pelaajat juhlivat Mestarien liigan voittoa. Kuva on otettu Portugalin pääkaupungin Lissabonin Luz-stadionilla 23. elokuuta.

Bayern München voitti Mestarien liigan

Saksalainen jalkapallojoukkue FC Bayern München voitti tämän vuoden Mestarien liigan.

Bayern München kaatoi Mestarien liigan finaalissa ranskalaisen Paris Saint-Germain FC:n. Bayern voitti ottelun 1–0. Ottelu pelattiin Lissabonissa tyhjällä stadionilla.

Saksalainen seura teki myös jalkapllohistoriaa. Se voitti kaikki tämän kauden pelinsä Mestarien liigassa. Bayern pelasi kaikkiaan 11 ottelua.

Tämän kauden Mestarien liiga jatkui ennätyksellisen pitkään. Tämä johtui siitä, että sarja keskeytettiin keväällä koronaepidemian takia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste