Barcelonan stadionin nimi muuttui

Teksti: Selkosanomat, lähde HS
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.03.2022

Barcelonan kuuluisa jalkapallostadion Camp Nou on saanut uuden nimen. Stadionin nimi on nykyään Camp Nou Spotify.

Stadionin omistaa jalkapalloseura FC Barcelona. Stadionin nimi muuttuu, koska jalkapalloseura teki mainossopimuksen musiikkipalvelu Spotifyn kanssa. Seura tienaa sopimuksella 280 miljoonaa euroa. Jalkapalloseuralla on pahoja rahavaikeuksia.

Stadion rakennettiin vuonna 1957. Stadionille mahtuu 99 000 katsojaa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste