Assi Koivisto-Allonen innostaa esimerkillään muita iäkkäämpiä liikkujia.

Assi Koivisto menestyy painonnostossa

Assi Koivisto-Allonen voitti painonnoston EM-kultaa. Assi Koivisto-Allonen voitti marraskuussa veteraanisarjan painonnoston Euroopan mestaruuden.

Hän kilpaili alle 55 kiloa painavien sarjassa. Koivisto-Allonen nosti yhteistuloksen 73 kiloa.

Koivisto-Allonen on 63-vuotias. Koivisto on Suomen entisen presidentin Mauno Koiviston ja rouva Tellervo koiviston tytär.

Assi Koivisto-Allonen on sanonut, että hän vältteli kilpaurheilua koko nuoruutensa. Hän innostui painonnostosta vuonna 2017.

Lähde IS

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.