Yle Puheen kautta voi seurata, mitä jääkiekon SM-liigassa tapahtuu.

Yle Puheen kautta voi seurata, mitä jääkiekon SM-liigassa tapahtuu.

Asiaa ja tunnelmia jääkiekosta

23.10.2012 Yle Puheen suosikkeihin kuuluu Jääkiekkokierros.

Yle Puheen suosikkeihin kuuluu Jääkiekkokierros. Se kuullaan kanavalla aina otteluiltana, arkisin kello 18.03 ja lauantaisin kello 16.30.

Kierros pitää kuulijat ajan tasalla ottelutapahtumista koko illan ajan. Samalla on mahdollisuus kuulla jääkiekkoihmisten ja pelaajien haastatteluja. Yle Puheen Jääkiekkokierrosta voit kommentoida kotisivuilla osoitteessa yle.fi/puhe/urheilu/jaakiekkokierros.

Torstaina 25.10. jääkiekon SM-liigassa on luvassa mielen- kiintoinen kierros. Liigaa johtava joukkue JYP kohtaa SaiPan. Muut otteluparit ovat Lukko-KalPa, Pelicans-Kärpät ja TPS-Ilves.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste