PSG ja Arsenal kohtaavat lauantaina jalkapallon Mestarien liigan finaalissa eli loppuottelussa. Finaali pelataan Unkarin Budapestin Puskás Arénalla.
PSG on Mestarien liigan finaalissa toisen kerran peräkkäin. PSG voitti Mestarien liigan vuonna 2025. PSG:n vastustaja finaalissa on Arsenal.
PSG eli Paris Saint-Germainin jalkapallojoukkue on Ranskan Pariisista. PSG voitti tänä keväänä Ranskan Ligue 1 -sarjan mestaruuden. Tämä oli jo viides kerta peräkkäin, kun PSG voitti Ranskan mestaruuden.
Arsenal on jalkapallojoukkue Englannin Lontoosta. Arsenal voitti Englannin Valioliigan mestaruuden tänä keväänä.
Mestarien liigan finaali lauantaina 30.5. kello 19. MTV Sub esittää ottelun suorana.

